"מי שפרסם את הקלטת אינו קשור לש"ס או לישי" • האזינו

    אסתי פלד 3 Comment on "מי שפרסם את הקלטת אינו קשור לש"ס או לישי" • האזינו
    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (חמישי) בפאנל הפרשנים ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' התארחו העיתונאים יאיר אטינגר מ'הארץ' ויצחק נחשוני ששוחחו עם מגיש המהדורה אבי מימרן.

    על שאלת התפטרותו של אריה דרעי אמר אטינגר כי "בסופו של דבר השאלה של ספין או לא ספין היא לא רלוונטית, כי בשורה התחתונה בפועל מצבו של דרעי הוא טוב לאין ערוך, ממצבו ביום חמישי שעבר. כי בסופו של דבר דרעי אומר: אני רוצה שהמסדר יעבור לדום, שכולם יהיו איתי, גם השטח וגם הרבנים".

    "וגם אם התוצאה לא התממשה במלואה, בכל אופן כולנו ראינו שכבר הסקרים זזו מעט לכיוון למעלה, בעוד מנדט שנים לש"ס", לדבריו, "במצב כזה שהעסק עובד, קשה לי לראות איך דרעי יישאר בחוץ".

    על שאלת ה'ספין' אמר נחשוני כי "אני לא חושב שמדובר בספין, וגם כשדרעי יחזור, הרי שלא יתברר למפרע שזה היה ספין. ולדעתי פרסום הקלטת עשה לדרעי כאב אמיתי, ואפשר להבין את זה", אמר נחשוני, "גם כשהוא יחזור בגלל הלחץ של הרבנים ושל הגרעין של ש"ס הרי שהוא יחזור מחדש ללא קשר לשום ספין".

    על אוהל המחאה – 'שאגת אריה' שהוקם בהר נוף אמר נחשוני כי "לדעתי הוא כבר עשה את שלו ואסור להמשיך בו, משום שאם לא יסתערו מיד על השטח – אותם אנשים מהפריפריות ומהיישובים, שבדרך כלל הם פחות חרדים, הם יעזבו וילכו לכחלון או לבית היהודי, שהם כרגע התחליף לש"ס ולאלי ישי".

    על פרסום הקלטת חשף נחשוני בהפתעה "אני אומר לכם מיותר מידיעה, כי מי שפרסם את הקלטת הוא גורם שלשי שלא קשור לא לש"ס ולא לאלי ישי, ואותו גורם הוא ימיני וגם אם תפסק המחלוקת הספרדית, אותו גורם ימשיך להלהיב את הלהבות".

     האזינו לראיון המלא:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זה היה ידוע מראש שזה לא אלי ישי שפרסם את הקלטת!!!!!
      רק ש"ס עוד "אכלו" את השקרים של עצמם שזה ישי שפרסם את הקלטת…….
      כל כך שקוף שהכל תוכנן מראש!!!!!!!!!!

    2. 2

      נחשוני- ברור שאתה חלק מהאדז'נה של ש"ס…….

    3. 1

      תגובה 2 שפר את העברית שלך למה ממש לא הבנו למה התכוונת